Chcesz zyskać klientów dzięki sklepom "pop-up"?
Zapraszamy do udziału pierwszym wydarzeniu poświęconym sklepom tymczasowym pt.: "Chcesz zyskać klientów dzięki sklepom "pop-up"?, które odbędzie się w dniu 24 listopada 2015 roku w Warszawie w Business Centre Club.
Na uczestnictwie w wydarzeniu skorzystają przede wszystkim:
· menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
· decydenci w centrach handlowych odpowiedzialni za dobór najemców i marketing,-
· producenci i importerzy zainteresowani otwieraniem sklepów tymczasowych
· właściciele, prezesi, menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i marketing w sklepach internetowych i stacjonarnych,
· projektanci zainteresowani otwieraniem sklepów „pop-up”
Uczestnicząc w wykładach i panelach dyskusyjnych dowiesz się m.in.::
· kto może zyskać na formule „pop-up”, jak i dlaczego?
· jak realizować pomysły typu pop-up w centrach handlowych?
· Jeśli nie w centrum handlowym, to gdzie, czyli jakie lokalizacje warto brać pod uwagę w przestrzeni miejskiej i nie tylko
· Jak skutecznie stosować narzędzia marketingowe, by zyskać i utrzymać klientów?
· Co powinieneś wiedzieć o efektywnym visual merchandisingu i wyposażeniu tymczasowych sklepów
· W jaki sposób zintegrować tymczasowe sklepy z e-commerce?
W przerwach między wykładami:
- skorzystasz z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych Partnerów Forum,
- nawiążesz ciekawe kontakty biznesowe przy smacznym poczęstunku.
Daty zgłoszeń oraz koszty uczestnictwa w Forum są następujące:
- dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział do 30.10.2015 – 250 zł netto + VAT
- dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział od 31.10.2015 do 16.11.2015 – 370 zł netto + VAT
- dla każdej osoby, która zgłosiła i opłaciła udział od 17.11.2015 do 23.11.2015 – 490 zł netto + VAT
Prosimy wypełnić załączony „Formularz zgłoszeniowy” i przesłać go mailem na adres:
popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62
W związku z ograniczoną liczbą miejsc Organizator zastrzega sobie prawo potwierdzenia przyjęcia uczestnictwa.
Formularz zgłoszeniowy |