login:  hasło:

Program Targów MEBLE POLSKA 2022

20-04-2022

Targom Meble Polska towarzyszyć będzie cykl seminariów, które mamy przyjemność współorganizować. Dla uczestników targów MEBLE POLSKA udział jest bezpłatny.

Prelekcje będą podzielone na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich, pod hasłem przewodnim „Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów”, zaplanowany jest na wtorek, 17 maja. Poprowadzi go Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży i zarządzania sprzedażą, właściciel i prezes firmy Promedia. W programie pojawią się praktyczne wykłady dla sklepów meblowych: „Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym”, „W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?”, „Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu”, „Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?”. 

Z kolei środa, 18 majapoświęcona będzie tematom rynkowym i finansowym. W tym dniu pod auspicjami OIGPM odbędą się trzy wykłady. Paweł Antonik z Banku Pekao S.A. zaprezentuje temat „Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej – Polska, Europa, Świat”. Tomasz Bilski, również z Banku Pekao S.A,  przybliży produkty skarbowe, które mogą być interesujące dla polskiej branży meblarskiej. Izba zaplanowała również seminarium pt. „Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji”. 

Seminaria odbędą się w Sali Zielonej w Holu Wschodnim 



16.05.2022 - poniedziałek


16:00-17:30      GALA WRĘCZENIA ZŁOTYCH MEDALI i ACANTUS AUREUS TARGÓW MEBLE POLSKA i HOME DECOR, JUBILEUSZE

Miejsce: Pawilon 10


17.05.2022 - wtorek


Jak Twój sklep meblowy zyska więcej zadowolonych klientów


10:30-11:15      Jak mówić, by więcej sprzedać? Siła słowa w salonie meblowym.

Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika

Skoro myśli wpływają na słowa, to i słowa wpływają na myśli – pisał George Orwell. Jakich słów i sformułowań używać, a z jakich zrezygnować, by zwiększyć swoje szanse na sprzedaż? Jakie zadawać pytania, by pomóc klientowi w zakupie? Co i jak mówić, by podnieść wartość i liczbę produktów, które klient kupi w Twoim salonie meblowym? Znajdź nowe odpowiedzi na te pytania.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


11:30-12:15      W jaki sposób sprawisz, by więcej klientów odwiedziło właśnie Twój sklep?

Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika

Marketingowe powiedzenie mówi, że „połowa pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest wyrzucona w błoto, rzecz w tym, aby wiedzieć która”. W  czasach, gdy coraz szybciej zmieniają się zachowania zakupowe klientów, rosną ich wymagania w stosunku do sposobu komunikowania się z nimi, a my mamy coraz większy wybór narzędzi marketingowych, w tym nowoczesnych mediów, skuteczny marketing staje się dla sklepu meblowego coraz większym wyzwaniem.  Co pomoże Ci zwiększyć liczbę klientów odwiedzających Twój salon meblowy? Skorzystaj z okazji, by zyskać nowe inspiracje.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


12:30-13:15      Kierownik sklepu – skutecznym menedżerem i liderem zespołu.

Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika

Dlaczego nawet najlepsi sprzedawcy, awansowani na kierowników sklepów nie zawsze spełniają oczekiwania swoich pracodawców, pracowników i swoje własne ? Co ułatwi Ci, jako kierownikowi sklepu, byś stawał się coraz bardziej skutecznym menedżerem, który sprawnie zarządza zespołem  współpracowników i jest dla nich autentycznym liderem?  Podczas tego spotkania zyskasz podpowiedzi, które sprawdzają się w praktyce.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


13:30-14:15       Jak sprzedasz klientowi tam, gdzie on jest?

Jerzy Osika, Promedia Jerzy Osika

Klient chce kupować tam, gdzie jest, dlatego coraz częściej korzysta zarówno z zakupów w internecie, jak i w sklepach tymczasowych, tzw. pop-up stores, których popularność rośnie szybciej niż kiedykolwiek dotąd. Na zadane, podczas badania firmy Cushman & Wakefield, pytanie „w jakich formatach będą rozwijać się Państwa sklepy”, aż 26 proc. odpowiedzi brzmiało „pop-up store”. Dowiedz się, jak Ty możesz na tym skorzystać, oferując meble i artykuły wyposażenia wnętrz.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


14:30-15:45       Zoptymalizowanie polityki energetycznej w branży meblowej, zmniejszenie kosztów oraz wprowadzeniu zdrowej energii. Innymi słowy jak uzyskać tańszą i zdrowszą energię w branży meblowej.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP



18.05.2022 - środa



10:30-11:15      Perspektywy makroekonomiczne dla polskiej branży meblarskiej – Polska, Europa, Świat

Paweł Antonik, Bank Pekao S.A.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


11:30-12:15      Produkty skarbowe dla polskiej branży meblarskiej

Tomasz Bilski, Bank Pekao S.A.

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


12:30-13:00      Finansowanie potrzeb i perspektywy branży meblarskiej

Organizator: ALIOR BANK SA


13:15-14:15     Wsparcie akredytowanych podmiotów w ocenie zgodności mebli i materiałów do ich produkcji

Organizator: OIGPM, GRUPA MTP


15:15-16:00      PARP działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Polska Wschodnia

Japonia  – potencjał rynku dla branży meblowej

Organizator: Paszport Do Eksportu, GRUPA MTP


16:15-17:00      PARP działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP Polska Wschodnia

Zjednoczone Emiraty Arabskie – potencjał rynku dla branży meblowej

Organizator: Paszport Do Eksportu, GRUPA MTP