Co łączy innowację ze sztormowym żaglem Cz. 2.
Artykuł z serii "Przewaga dzięki innowacji, Cz. 4.2. Znaczenie innowacji managerskiej w czasach kryzysu." Innowacje w systemie produktowym, kanałach sprzedaży, obszarze zaangażowania klienta. Do przeczytania także na łamach miesięcznika Meblarstwo Komponenty i Technologie (http://meblarstwo24.pl/e-magazyn/)
Pierwszą część artykułu nt. innowacji managerskiej zakończyłem następującym cytatem Petera Druckera:
„Największym niebezpieczeństwem w czasach turbulencji nie są same turbulencje, lecz działanie zgodnie z wczorajszą logiką."
Sztorm w gospodarce wymaga zastosowania nowych, innowacyjnych technik, strategii i rozwiązań, które pomogą organizacji nie tylko wyjść z niego obronną reką, ale też się wzmocnić. Żagiel sztormowy znany jest w żeglarstwie od wieków ale zanim spowszechniał, był niewątplwie innowacją, która swoim twórcom pomogła wyjść cało z niejednej żeglarskiej opresji. Innowacje, które oparacuje i wprowadzi Twoja organizacja w czasie kryzysu, też mają szansę przejść do kanonu. Ważne żeby zacząć je robić już teraz.
Zapraszamy do pobrania i lektury artykułu autorstwa Radosława Urysa.
Artykul_Innowacja_4.2_OIGPM.pdf |