login:  hasło:

Stoisko polskich firm na targach w High Point

02-09-2019

W kwietniu przyszłego roku po raz pierwszy odbędzie się grupowa wystawa polskich firm w USA. Zapraszamy do udziału w projekcie.

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli zaprasza do udziału w projekcie promocyjnym „Poland’s Furniture All Around The World” w roku 2020. Projekt uzyskał wsparcie finansowe Polskiej Fundacji Narodowej.

„Uruchamiamy nowy mechanizm promocji branży meblarskiej za granicami Polski! Wybraliśmy Stany Zjednoczone bo to właśnie na tym rynku istnieje potrzeby aby zaprezentować firmy z Polski jako silną grupę.” – powiedział Michał Strzelecki, dyrektor biura Izby.  – „To także nowy model promocji, który pozwala połączyć potencjał firm z budowaniem wizerunku Polski - jako kraju oferującego markowe produkty!” – dodał Strzelecki.

Dzięki wsparciu PFN w Amerykańskim High Point na ponad 300 metrach kwadratowych zostanie przygotowane wspólne stoisko prezentujące ofertę firm meblarskich oraz wystawę polskiego wzornictwa w zakresie wnętrz. Działania zostaną wsparte poprzez towarzyszącą kampanię medialną skierowaną do amerykańskich profesjonalistów zajmujących się meblami oraz designem. Na terenie High Point stanie w trakcie targów instalacja artystyczna – rzeźba - wykonana przez Oskara Ziętę.

W projekcie założono udział co najmniej 8 firm, w tym 3 studiów projektowych oferujących produkty o dużej wartości wizerunkowej oraz posiadających duży potencjał eksportowy.

Polską obecność w High Point zaplanowano na 3 edycje targów to znaczy: kwiecień i październik 2020 oraz kwiecień 2021, co pozwoli na systematyczne zbudowanie relacji z partnerami biznesowymi i pozytywnego wizerunku polskiej branży meblarskiej. Izba odpowiada za rezerwację powierzchni targowej, przygotowanie oraz obsługę stoiska, zapewnienie tłumaczy oraz transport eksponatów, a także realizację kampanii medialnej wraz z przygotowaniem wystawy promującej polski design. Całość uzupełnią działania na rzecz pozyskania nowych kontaktów i kojarzenia partnerów biznesowych.

Uczestnicy projektu zobowiązują się do wniesienia wkładu w wysokości 315 tys. złotych za udział w 3 edycjach targów High Point. Dofinansowanie Polskiej Fundacji Narodowej w wysokości 1 mln zł zapewni blisko 40% kosztów projektu.

Od grudnia 2018 Izba pracowała z PFN nad wypracowaniem koncepcji, która pozwoli na wsparcie budowy wizerunku branży meblarskiej. Udało się znaleźć sposób na promocję Polski i jej dziedzictwa kulturowego oraz potencjału gospodarczego poprzez połączenie dokonań polskich projektantów i firm produkujących meble. – powiedział Tomasz Wiktorski, współautor koncepcji projektu. - Uruchomienie projektu to wielki sukces branży meblarskiej i okazja do pokazania, że możemy skutecznie wychodzić na nowe rynki łącząc siły i prezentując kompleksową ofertę polskiego meblarstwa.

Wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie zapraszamy do kontaktu z biurem OIGPM. Rekrutacja trwa do 15 września. Kontakt w sprawie udziału w targach:

Michał Strzelecki (tel. +48 604 322 263, Michal.strzelecki@oigpm.org.pl)
Tomasz Wiktorski (tel. +48790027920, tomasz.wiktorski@brstudio.eu).

Szczegóły dotyczące projektu znajdują się poniżej w pliku do pobrania.

pdfZaproszenie_Pawilon_USA2020.pdf