login:  hasło:

Strategia promocji polskiej branży meblarskiej

11-06-2018

Strategia promocji polskiej branży meblarskiej

Na przestrzeni ostatnich 25 lat polski przemysł meblarski osiągnął znaczący sukces. Polska branża meblarska awansowała do ścisłego grona liderów eksportu mebli na świecie. W ujęciu globalnym więcej mebli eksportują jedynie Chińczycy, Włosi i Niemcy. Przeliczając produkcję meblarską na kilogramy i tony Polska zajmuje pozycję drugiego eksportera mebli na świecie. Blisko 90 procent mebli wyprodukowanych w Polsce trafia na eksport.

Produkujemy wszystkie rodzaje mebli, możemy więc różnicować i dostosowywać asortyment produkowanych mebli zarówno pod względem dostępnych materiałów, sposobu ich wykończenia oraz wzornictwa mebli.

Po co nam strategia promocji branży meblarskiej?

Według autorów raportu „Polskie Meble”, do końca 2020 roku polski sektor meblarski powinien zająć pierwsze miejsce Europie w wartości eksportu mebli.

Jednak, aby branża mogła się nadal rozwijać i sprostać wyzwaniom powinniśmy zmienić podejście do promocji polskich produktów na rynkach zagranicznych

Dlatego też Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli postanowiła opracować strategie promocji polskiej branży meblarskiej na rynkach zagranicznych. Aby odpowiadała ona jednak maksymalnie na faktyczne potrzeby branży musimy ją opracować przy Państwa zaangażowaniu. Dlatego też zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety znajdującej się w poniższym linku, pozwoli nam to na odpowiednie ukierunkowanie działań promocyjnych.

https://docs.google.com/forms/d/1m7ZVBCt1yvg7UqRrsf3CKO0Yr3G48mIXPIq1w0i7CZw/viewform?edit_requested=true