login:  hasło:

Nowoczesne technologie w Networkingu - zaproszenie do udziału w spotkaniu.

28-02-2018

Według badań magazynu Forbes 79% osób wchodzi do Internetu lub na stronę internetową przedsiębiorcy zanim wykona do niego telefon po spotkaniu networkingowym. Networking to nie tylko wymiana wizytówek podczas spotkania biznesowego, ale również spójny wizerunek biznesowy rozmówcy w Internecie, o który warto zadbać jeszcze przed udziałem w wydarzeniu, aby podnieść konwersje i liczbę spotkań osobistych o czym wielu z nas zapomina. Kolejnym wyzwaniem z jakim się mierzymy to jak podtrzymywać kontakt z poznanymi osobami jeden, dwa lub cztery miesiąc od momentu wymiany kontaktów. Nowoczesne technologie w networkingu to całościowe podejście do tematu budowania relacji, marki osobistej, wizerunku przedsiębiorcy i jego firmy w Internecie oraz aplikacji, systemów IT, które ułatwiają oraz zwiększają skuteczność kanału pozyskiwania klientów poprzez rekomendacje i networking.

Opis zagadnień poruszanych podczas wystąpienia:

A. Z kim i jak należy rozmawiać?
B. Gdzie poznawać przedsiębiorców, nawiązywać kontakty?
C. Najgorsze błędy przy uczestnictwie w targach, konferencjach, spotkaniach biznesowych
D. Najważniejsze narzędzia Twojego networkingu
E. Co umiesz powiedzieć o sobie w 60 sekund? - ćwiczenie praktyczne
F. Prezentacja, którą każdy zapamięta
G. Oko, uśmiech, notatka - czyli jak skutecznie rozmawiać z osobami, których nie znamy
H. CRM w Twojej głowie – kieszonkowe narzędzia informatyczne zarządzania kontaktami
I. Praca po spotkaniach biznesowych
J. Skuteczne sposoby podtrzymywania kontaktów wykorzystując aplikacji mobile

O prelegencie:

Sławomir Stańczuk Urodził się w Siedlcach, gdzie dorastał i stawiał pierwsze kroki w działalności społecznej oraz biznesowej. Rozpoczął studia politologiczne na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ale po ukończeniu I roku otrzymał stypendium Marszałka Województwa Mazowieckiego, które uprawniło go do studiowania Informatyki na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych w Warszawie. W trakcie studiów w 2008 roku otworzył swoją pierwszą działalność WebSS Studio, która bardzo dobrze prosperuje do dnia dzisiejszego.

Od 2013 roku Prezes Zarządu Polish Business Club, organizacji funkcjonującej w 10 krajach na świecie łącząca ludzi i biznesy. Jest pomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Młodych Przedsiębiorców Young Bussiness Club. Wspiera inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w całej Polsce. Jako fundator Fundacji Polska Marka promuje w kraju i na świecie dobrej jakości rodzime produkty zwiększając ich rozpoznawalność i sprzedaży. Jego pasją jest realizacja projektów, które w dużej mierze wypełniają jego życie. Prywatnie jest pełnym optymizmu i odwagi dumnym mężem i ojcem dobrze rokującego biznesmana.

Autor i mówca:

  • 12 Kroków do sukcesu, prelegent na ogólnopolskim cyklu konferencji dla biznesu,
  • Invest In China, panelista w międzynarodowym gronie ekspertów,
  • Autor artykułów dla magazynów Law Business Quality i Business Influencer
  • Gość programów telewizyjnych Pytanie na śniadanie i Merytorycznie o biznesie

O Celach Stowarzyszenia www.YoungBusinessClub.pl

  • Wspieranie przedsiębiorczości i propagowanie nowoczesnego stylu zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o poszanowanie środowiska naturalnego.
  • Przygotowywanie poprzez rozwój osobisty osób przedsiębiorczych do roli przedsiębiorcy na zmiennym rynku międzynarodowym.
  • Wspieranie działań mających na celu popularyzację rozwoju osobistego oraz budowanie społeczności osób przedsiębiorczych.
  • Stwarzanie warunków dla osób uzdolnionych oraz pobudzanie chęci do osobistego zaangażowania oraz rozwijanie takich umiejętności, jak przywództwo, partnerstwo, tolerancja oraz wzajemne wsparcie członków zespołów.
  • Edukowanie przedsiębiorców pod kątem zagadnień prawnych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa na rynku.
  • Wykonywanie oraz udostępnianie wyników testów praktycznych nowoczesnych narzędzi marketingowych oraz narzędzi organizacji zasobów w przedsiębiorstwie.
  • Przygotowywanie społeczności przedsiębiorców na wyzwania ery m-commerce i e-commerce.
  • Działanie na rzecz poszerzania znaczenia wykładów przedsiębiorczości na uczelniach wyższych.
  • Prowadzenie działań dążących do zacieśniania współpracy pomiędzy stowarzyszeniami przedsiębiorców.
pdfBroszurka